Godmorgon!

Godmorgon allesammans (eller ja kl är 10:34)!
Jag har faktiskt vart uppe ett tag, eller lite mer än en timme.
Jag är hemma idag igen, jag vill till skolan imorse men mamma kommer in och säger att hon tycker jag ska va hemma idag. F*n då jag vill till skolan, det är så värdelöst att bara sitta hemma. Patrick jobbar också så man har ingen att prata med förutom mamma då såklart men ändå.
Jag och Patrick ska färga håret på varandra ikväll, rätt dax för det nu hehe. Jag vill bara gå och sola solarium, jag ska fasiken göra det imorgon alltså, skulle vara perfekt.
Sitter och glor på tv;n men det är bara tråkiga program. Vet inte vad jag ska göra, sitta vid datan och nörda mig, kanske bir the sims 3 sen. hehe. :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback