Godnatt

Godnatt allesammans!
Jag var hos älsklings Sarah en stund ikväll. Var hur roligt och mysigt som helst.
Började med att när jag kommer dit. Klampar in som om jag var hemma som alltid och ropar "hallåååå?"
Så får jag "hallåååå" tillbax. Jag säger "vart är du?" Hör en röst "ehm.. här?" Så kommer jag in i köket så sitter Yvonne (sarahs mamma) där. Jag säger " vart är sarah?" Yvonne: Har du inte henne med dig?" Jag "Va? skulle jag det?" Yvonne "Ja hon gick ut precis" Jag" Lät ju exakt som sarah när du svarade mig :O" Yvonne" Ja, vi är släkt" haha. Men hon kom tillslut iaf. Vi mös och låg i sängen framför datan som vanligt sen gick Sarah och träffade Martin, jag följde med och åkte hem sedan. Nu ligger jag i sängen och ska kolla på ugly betty och sen sova :)
Puss och godnatt. Jag saknar min älskling sjukt myyycket, tårarna rann förut idag :( hoppas vi ses snart, älskling!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback