Hallå..

Nu har jag kommit hem igen. Jag har vart i Norrtälje och uträttat lite saker med Mamma.
Vi var först till Posten för att posta mitt paket/jackan som en har köpt från tradera. Men eftersom att jag ville skicka i postförskott så var man tvungen att ha bankgiro och det har man oftast inte som privatperson. Tur att pappas företag hade det. Så det löste sig. Annars var jag tvungen att åak med paketet och skicka mail till honom och fråga om han kunde sätta in pengarna på mitt bankkonto osv. Men det ska jag göra nästa gång.
Sen åkte vi och letade tyg till mammas kuddar, sen till skomakaren. Han ska klacka om mina stövlar, lite utslitna. Dom vsr typ runda i klacken nu hehe. Men sen blir dom som nya.
Och vet ni vad..? jo, min lårhöga stövlar som jag slickade efter på halens.se dom var ju för stora i benen men dom ska han sy in till mig nu, jippi. Sen åkte vi till min syster och åt donken där och hjälpte dom med att lägga ut annonser på Tradera. Och jag och Patrick fick hyllor utav dom.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback