Hemma

Hallå halllå!
Åkte hem tidigare idag, jag har ont och jag håller på att dö för det känns det som. Så jag kännde att jag ville åka hem. Åkte vid lunch.
Så nu är jag hemma här. Ligger i soffan ska äta något gott typ aprikos kräm som jag är beroende av och kolla på pistvakt, haha ja det är bra tycker jag, dom är så sköna.
Måste tvinga Putte att vi ska åka in och köpa chips sen till Idol ikväll. Mumma. Äntligen får jag mysa med älskligen på en kväll och speciellt en Fredag kväll. Känns länge sen nu!
Skriver senare!

Och sen till Anonym som skrev: Canada Goose.. visste inte det var år 2007.
Svar: För det första, är du för feg för att skriva ditt namn eller?
För det andra, Jag älskar Canada Goose och dom är hur varma och sköna som helst.
Bara för att du inte har råd att köpa en själv så behöver du inte vara så avundsjuk så
du måste leka modegalen och tracka på andra? ok..?


Ursäkta... Hatar sånt folk bara som tror något. Jag skiter i vad andra folk tycker, huvudsaken att jag är nöjd.


Kommentarer
elin

jäääävligt snygga byxor, ed hardy :D fyfaaan vad snygga!



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-10-16 @ 16:24:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback