Hemma

Nu är jag hemma, det har vart en nice kväll men iskall. Vi åkte karusell och jag höll på att garva ihjäl mig.
Köpte en jätte mysig "indian tjocktröja" (ja, jag vet på marknad... hmm) men jag älskar dom, vet inte vart man köper sån annars, älskar att gå runt med dom hemma och sånt, Sarahs mamma har en sån som jag lånar när jag är där så. Frasse fick anfall nyss, usch hatar det, blir så rädd, han bara föll ihop när jag kom hem när han kom fram och hälsa på mig. Jag har två kunder imorgon och ska fixa mina naglar niiice.
Längtar tills jag får börja sola, är så vit nu och jag hatar det. presssa.. nejdå. Farligt..!
Patrick sover hos mig i natt, äntligen säger jag bara. älskar hans lilla hallom till bil, den är så söt men jätte fin :)
Godnatt och puss! ♥

Kommentarer
emilie

sv. tack, glad jag blir:D haha.



det va mysigt på marknaden, trots känslan av att man va en isbit hela kvällen,fryser fortfarande....



Blogg: http://emiliejosefsson.blogg.se/
2009-10-01 @ 23:01:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback