Klippt och klart!

Nu har jag klippt Pappa. Väntar bara på att älsklingen ska komma hem ifrån Norrtälje nu. Han drog in och träffade Ove och dom. Jag ska ta lite aprikos kräm och lägga mig i sängen. Ska sätta i mitt löshår för engångs skull och sova med det tills imorgon för orkar inte sätta i det imorgon bitti. Måste va osminkad imorgon med för dom på salongen alltså mina vänner ska färga mina ögonbryn och ögonfransar, jippi. Sen måste jag verkligen sola efter skolan så det står på schemat. Ska försöka lämna grejer till Alicia också, får inte plats med att ha andras grejer här. Har redan allt mitt som jag själv knappt får plats med och Patrick grejer. Herregud. Lägenhet till oss tack? :O

Kommentarer
Emma ♥

Vilken tur :)

Nej ! Absolut INTE :) <3<3



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2009-10-20 @ 22:07:54
Reggi

Hallelåja, när slutar du på fredag? om du kanske ville klippa lugg på migg ^^`? kram!



Blogg: http://ginise.blogg.se/
2009-10-21 @ 09:40:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback