Lördags shopping!

Idag har det vart shopping för min del och Emmas del.
Vaknade vid halv 10 hemma hos Patrick. Jag gick upp och duschade och gjorde mig i ordning.
Sen skjutsade Patrick mig till Ledinge för att jag skulle hoppa på bussen där till Sthlm som Emma satt på också. Men bussen åkte bara förbi mig för att den var för full och inte hade skickat någon extra buss. Rooooligt, not.
Så jag fick vänta ute i kylan 20 min till och bussen var försenad också.
Men sen när vi väl va inne i sthlm så var jag jätte trött och hade jätte ont i fötterna för mina stövlar är lite trånga i tårna. Men det gick ändå. Jag köpte min käääära väska, äntligen säger jag bara. Sen köpte jag en "Pälshalsduk" på Gina tricot. Men jag ska lägga upp bilder på allt.
Igår så jobbade jag somsagt hela dagen så det blev inte så mycket bloggande som ni märkte, och inte idag heller.
Men jag åkte till Emma på kvällen iaf, och sen skjutsade vi hem dannes bror och åkte sedan till Emma & Dannes kompisar som hade fest typ. Sen så skjutsade dom mig till Simon där Patrick var och där var det också fest. Men det blev inte så långt där så vi åkte sedan hem till Patrick och somnade direkt.

Ikväll ska jag och Patrick på Michael Jackson, äntligen. Eftersom att det inte gick så bra sist, det sög.
Men nu ska jag fota väskan och pälsen och lägger ut det. Hoppas på att Putte kommer snart.

Kommentarer
Patrick <3

Jag åker snart tror jag :) varför kallar du mig för putte :P? älskar dig bebbe <3



2009-10-31 @ 17:36:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback