Naglar/Frisyr

Hallå hallå!

Dagen har vart bara bra. Jag har gjort långhårsupposättning på morgonen och den blev jätte bra.
Sen klippte jag den och sen har jag tvättat Lis Mammas hår. Sen fixade jag naglar hos Laila. Om ni vill gå hos henne som är super bra ring 0176-57792.
Nu har jag precis satt i färg på Patrick, han gör slingor och sen ska jag klippa honom, lite tuppkam. Jag satte i lite färg i en slinga i mitt hår också, hehe. Får se om det blir något i mitt svarta hår. Vet inte om färgen var blondering eller ljusfärgning så då är det svårt att veta, men aja.. Kul att testa.








Kommentarer
felicia

ja jätte fint, men är det dina riktiga naglar? <3



Blogg: http://feliciakulovainio.blogg.se/
2009-10-23 @ 13:19:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback