Nu är jag hemma.

Halllååååååååå!
Nu är jag hemmmmmma, haha nejdå. Eller jo jag är hemma.
Vart en stressig men lugn dag ändå. Tjänade 520 kr iaf, och jag ska köpa min älsklings väska imorgon i sthlm och in dit ska jag åka med Emma, och sen på kvällen ska jag in till sthlm igen och DÅ ska vi kolla på michael Jackson iaf, nu har dom inget å säga dom jävlarna. Sen ska jag försöka hinna med att klippa lugg på Regina också, men det ska vi klämma in någonstans såklart :)
Jag ska fixa mig nu och sen åka in till Emma, sen får jag skjuts av Emma och Danne ut till Patrick, jippi. Och sover där. Men jag skriver snart efter jag fixat mig. Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Anonym

tjänade du det på praktiken)/sarahh



2009-11-02 @ 22:54:49
josse

Ofta du får betalt på praktiken? Jag vill också få det! :( puuuss



2009-11-03 @ 21:54:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback