från patrick

"

Ni som kanske tycker att jag är töntig bara för att jag lägger upp bilder på Mia och säger jämt hur mkt jag älskar henne. Jag gör det bara för att jag älskar henne så otroligt mkt, jag har ALDRIG älskat en person förut ,så Jag är så himla glad att jag får uppleva det.

Och jag hoppas att det varar förevigt, som jag givetvis vet att det gör :)

Ingen som sagt att jag är töntig men det finns alltid nån som tycker att man överdriver. Men då har de aldrig känt riktig kärlek.

Älskar dig Mia Linnéa Sofia Zetterström <3 "

 

så jävla gulligt skrivet ifrån Patrick! <3
Älskar dig förevigt!

Kommentarer
elin

ååå, fyfan vad gulligt!!!! ;o



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2009-09-14 @ 16:12:50
alicia

nej vissa har ju inte känt deeeeeeet, stackars mig ! :D gullungaar.



2009-09-14 @ 22:30:29
Josefin

åh va gulligt!:)



Blogg: http://josephineakerblom.blogg.se/
2009-09-16 @ 18:00:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback