Dagens/Kvällens.

Tjaaaaaaaaaa!

Jag har vart jätte jätte jätte dålig på att uppdatera just nu känner jag, men vafan jag har ji haft så mycket att göra..
Igår så klippte jag partick somsagt (har ingen bild), sen så färgade jag Elins hårbotten också (har ingen bild på det heller).
Sen så åkte vi ner till Lokalen med Emma och Danne och fixade ljudet som det var stryl med först men nu är det perfeeeekt.
Idag så åkte jag och Patrick och fixade ljus och det är också perfekt nuuuu.
Sen så har vi degar här hemma bara och det har ju vart värsta våren ute så vi har solat lite (hehe).
Vi ska in och handla snart med Emma och alla, sen blir det att fixa lite där nereee.







Jag fastnade inte helt enkelt på bild idag.... :(


Kommentarer
sarah

hurru, du är alltid snygg så lägg av nu! men vad händer ikväll? <3



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2010-04-05 @ 13:52:48
Williammerete

Hello, any body here???



Blogg: http://williammerete.blog16.com
2011-02-02 @ 18:41:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback