Du är den som får mig att förstå vad kärlek är.

Håller andan en stund, tiden står still. Jag vill va här i tystnaden innan dagen blir till
och du ligger brevid men så långt här ifrån. Jag är så rädd för att förlora dig
Du är allt som jag har önskat mig. Du är den som får mig att förstå vad kärlek är.
Du får förlåta mina tårar. Hur ska jag göra för att kunna hålla kvar?
En kärlek skör som glas, det är vad det är. Som den tunnaste is, mellan himmel och hav,
när jag inser hur lätt vi kan förlora det vi har, vill jag va här och nu
våga ta varje chans och leva varje ögonblick med dig.


"du är som en syster för oss" det värmde!






Kommentarer
elin

ja.. jag vet hur viktigt det är med vänner just nu för dig, och speciellt dom som bryr sig på riktigt.

mia, du ska veta att jag kommer fan ALLTID ställa upp för dig! jag lovar det, och då du är ledsen, är jag ledsen, då du är glad, så är jag glad. jag märker det bara nu.. hela min värld är upp och ner, och hela jag är deppig, för det som har hänt för dig! jag vill att du ska veta, att jag vet hur du har det.

jag försöker att bara finnas här för dig, för jag vet själv hur viktigt det är med en riktig vän, som bryr som sig en på riktigt när det väl gäller. och jag kommer alltid finnas här för dig! <3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-04-27 @ 22:40:50
Emma

Jag kan bara säga samma sak som Elin, jag kommer alltid att finnas där för dig Mia, och det vet du ! <3



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2010-04-28 @ 08:03:38
c

Du känner inte mig, Men jag lider med dig, jag vet exakt hur du känner. Det blir bättre med tiden, men det kommer aldrig bli lika bra, så är det med kärleken, tyvär. Men jag hoppas att du och din föredetta pojkvän inser att det var ett misstag och att det blir ni två igen. Det blir bra Mia, alla stöttar dig till tusen. <3



2010-04-28 @ 18:24:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback