Godmorgon (?)

HE-HE.... Godmorgon vettefan.. men för mig så är det de just nu iaf, haha!

Jag sitter i soffan och dör lite smått, nej men jag är faktiskt rätt så pigg, (konstigt när man sover till 13) haha.
Kanske inte..
Men igår iaf så var det faktiskt lyckad, men det var också helt sjukt!? haha.
Jag och Elin blev bjudna på en fest utav min älskade Sofie, i Gottröra. Så det var ju det som var de värsta. Vi visste inte hur vi skulle komma dit och hem, men det löste sig tillslut. Vi trodde ju verkligen att vi skulle ligga och dö i soffan hela kvällen. Men det fixade sig såklart.
Vi åkte till Gottröra iaf, och där var det as kul :D det blev faktiskt riktigt lyckad, jätte kul.
Vi åkte hem vid 2 ungefär då mamma kom och hämta oss. haha fan va sjukt det var egentligen, hela kvällen. I ett garage men as kul verkligen!

HAr tyvärr inga bilder alltså. Men hurru Elin, du är fan den bästa!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback