Hiss/Diss


  • Rakat- Jag hissar verkligen rakat, både på tjejer och på killar, Inte hel rakat på tjejer dårå, men på sidan så som jag har, det är verkligen dunder snyggt, det ända jag dissar med det är att alla kommer ha så snart och man gjorde det också för att inte se ut som alla andra, för att sticka ut lite, för att har mörkt långt hår nu, aja jag får skapa något nytt då, haha. Men på killar är det också snyggt med rakat, hel rakat och på sidan, fast vill att min älskling ska ha sitt fina hår kvar ändå.



  • Mjukis dressar - Det är både snyggt och skönt, när man är hemma och slappar så vill man ju verkligen ha något bekvämt på sig men ändå snyggt? Någon som håller med mig? Inte för att man ska vara snygg när man är hemma och degar men för sig själv? eller hur? Något som ser fräsht ut.

 

  • Vårsolen - Våren är kommen, ja nästan iaf. Jag älskar när solen skiner, det tror jag nog att alla gör. Iaf nu när man har levt i ett mörket i flera månader. Det värmer bra och man får energi och man kan ha finare kläder och skor på sig och jackor och allt är bara bra med det, det ända dåliga är väl att man blir så besviken när det väl inte är sol och när det regnar och allt.



  • M**s verk - Detta tar kol på mig iaf, varenda jädra månad så känns det som om jag håller på att dö, vill bara krypa ut ur kroppen, och det värsta är att ingenting fungerar ju heller, alltså verktabletter, usch.. Vill inget hellre än att vara kille i dom situationerna.
  • Tjejer - Ja jag är ju tjej själv, men alltså tjej gäng å allt skit snack som blir bland tjejer, man kan ju inte bli mer trött på det alltså, hur tjejer kan snacka ihop sig och vara såna svin och kan vara såna falska vänner ibland, som tur är, är inte mina tjejer såna, vi är ärliga och inte alls falska. Tur att jag har dom.
  • Snön - Nu vill man ju helst inte se snön på år och dagar alltså. Jag är galet trött på den, vill inte se den nu. Usch, kallt och äckligt. Nej, usch varför snacka om snön? :S

Kommentarer
alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE

sv: vsg:) ååh hissar också mjukisdressar :D



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2010-04-19 @ 17:58:02
emilie

ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig haft mensverk, verkligen aldrig! (skyller dock på det ibland om jag vill slippa grejer) men jag är nog rätt glad att jag inte har det ;)



Blogg: http://emiliejosefssons.blogg.se/
2010-04-19 @ 18:10:38
Sofie

Som att inte grabbar snackar skit eller? alla jävla norrtäljebor till exempel (väldigt bra exempel) som råkar ha en kuk mellan benen, dom snackar inte skit eller? nä okej..



2010-04-20 @ 21:25:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback