Nya hår "produkter"

Här kommer bilderna på grejerna jag köpte på Inzo igår...


Rosa löshår som ni sett att jag satte i  idag.


Man fick en sån här "nessesär" (stavning) och fick plocka i hop 4 valfria produkter i för bara 100:- as bra ju.


Denna stoppade jag i där, värmeskydd.


Silikondroppar, mumma!


Hårinpackning hur bra som helst att ha!


Och ett Schampoo, äntligen ett bra!


Sen köpte jag denna underbara sköningen, en volumaster, fast med lika stora "våfflor" och bredare.


Lila löshårs slingor som jag ska sätta i efter dom här rosa!


Och till sist en locktång!



Kommentarer
linnea

fyfan vad du har handlat då! skiter du pengar? man kan ju undra ibland ;) men fan vad bra. jag har den där hårinpackningen, en liter. tar ALDRIG slut. bra somfan också =) kan du inte åka dit igen och handla lite åt mig?



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2010-04-13 @ 18:57:20
Anonym

vart ligger inzo?



2010-04-13 @ 19:02:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback