Skolan

Hallååååå!

Är på rätt så bra humör just nu, för vet ni vad? JO, jag blev precis klar med HELA svenska A, ingen mer Svenska för detta år betyder det, hur nice låter inte det? Så detta är den sista kärnämnes veckan, för nästa vecka så behöver jag bara åka in och plugga Engelska, lite räster som jag missat och samma sak med matten, men det går ju hur fort som helst verkligen, för imorgon blir jag klar med Samhällskunskapen, för då så har vi prov på det. NICE!
Idag när jag kommer hem ska jag inte göra ett smack, jag ska blogga en massa hade jag tänkt iaf försöka så mycket jag hinner, för sen på kvällen så är det dans, nice, har inte vart med på hur länge som helst, var där förra gången men inte med, åh längtar efter jag får lära mig allt det där nya snygga som jag såg sist.
påminn mig att jag ska lägga in låten på datan idag...!!!!!!!!


Jag som liten, har denna stor som satan på hela min vägg, alltså en tapet, fondvägg!









Kommentarer
matilda svärd

Hur söt som helst! pusss



2010-04-21 @ 15:46:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback