Sooool ♥

Ååååh vad det är skönt väder ute, jag och älsklingen gick ut och gick en sväng, så vi köpte glass och godis och har suttit på deras baksida ovch druckit the och allt, jätte mysigt, hur varmt som helst. ååååh glad jag blir.
Jag ska snart hem också, Pappa tog ut min moppe igår (ja töntigt) kanske många tycker, men jag tycker det är as kul, men visst det är lite pinsamt, men jag orkar inte bry mig i folk och vad dom tycker, det är mer pinsamt för dom som inte vågar, jag gillar allt med två hjul att åka med satt (inte bara moppe) och såklart bilar. Är lite motor tjej satt. Men det är skönt eftersom att jag bor lite ute på landet så jag kan ta mig in till norrtälje och hem lätt.
och nu när det är vår också :D





Ute i vår solen!









Kommentarer
Georgidun

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar



Blogg: http://georgidun.blogetty.com
2012-05-15 @ 07:55:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback