dagens..


Jag har sovit som en gud inatt måste jag säga.. jätte skönt. Min älskling ligger och snarkar här i sängen fortfarande, men han ska upp snart han med för han ska köra mig till jobbet.
Idag ska jag vara på salongen, första dagen för den här terminen. Ska bli jätte kul faktiskt, hoppas jag får lite kunder den här veckan så jag har å göra. Så om ni vill gå till mig och klippa er eller färga er så ring då på 0176-57792 och säg det ni vill göra hos Mia. Nej jag slänger upp en outfit bild här nu, fast det blev ingen bra..






Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2010-08-23 @ 10:31:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback