Hemma!

Nusåååå, är vi äntligen hemma från 5 dagar i karlskoga på putte i parken festivalen, det var helt sjuuukt, såna människor som jag träffade där, visste jag inte ens att dom fanns om man säger så. Jävligt tråkigt med sånt dåligt och tråkigt väder så det kom vatten in i tältet och in i väskorna med kläderna och allt, men vi log och körde för det haha. Det var hur mysigt och kul som helst, bilderna kommer upp.

Min data är somsagt inne på lagning fortfarande, så förlåt för det, men nu i vinter kommer jag köra igång igen som aldrig förr, det lovar jag, då finns det mer tid till det också hähä.
Men mamma och pappa är hemma igen nu efter semestern så då har jag pappas data som tur är.

Men vi kom iaf hem inatt och vi var helt slut så vi gick och la oss direkt, jag och micke vaknade imorse utav att mamma var så gullig och kom in med frukost på sängen till oss, hur gulligt var inte det? Vi hade mickes hund med oss till mig inatt också så hon sov hos oss. Sen nu är vi hemma hos honom i Rimbo.
Vi hörs mer imorgon, lägger upp bilderna då :)








Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback