Slapp söndag.

Godkväääll!

Sorry, hann inte uppdatera igår innan vi åkte på kräftskivan :) och jag hann inte heller ta en outfit bild, det var ju ett tag sen nu. Men det kommer så fort som möjligt, imorgon ska jag försöka med det.

Gårkvällens bilder kommer nog upp imorgon också, men igår var det iaf jätte roligt, vi åt gott och drack gott och det var bara bra allting.

Jag och Micke vaknade upp hemma hos honom idag vi vaknade typ vid 10:30 men sen låg vi i sängen till 13:30 haha. Men det var skönt, och man får ha såna dagar, men jag måste försöka vända tillbax på dygnet så det blir rätt nu när skolan börjar igen, herregud. Nej nu ska vi kolla på nils karlsson pyssling, det var inte igår, den är så bra. Skriver imorgon igen. GODNATT!


Inte jätte gammal bild, men den är inte ny heller! ;)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback