Kista Galleria!

Sköööön söndag detta har blivit då.. Jag och älsklingen har precis kommit hem ifrån Kista Galleria, vi har vart där och handlat lite kläder, lite(?) hähä. Visar sen allt jag köpte. Jag höll på att skriva ett inlägg imorse men sen skulle pappa ha datan så det blev inget.

 

Igår så uppdaterade jag inte på hela dagen, kan bero på att jag och micke sov till halv 5 på dagen/kvällen, helt sjukt. Jag var hos Sarah och drack lite i fredags, det var väldigt roligt. Men tillbaka till igår. Jag och micke åkte till svanberga och åt, sen tog vi upp alicia som skulle till rimbo till kalle, så vi åkte dit och kollade på film..

 

Nu ska jag lägga i färg på micke, tar kort sen och visar hur han blev.

 

 

 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback