Dag 5 - En fobi!

ÅH, herregud.. Ska jag berätta om min fobi. Det finns mycket, men något som verkligen verkligen får mig att rysa, det är spindlar, alltså det spelar absolut ingen roll hur liten eller stor den är, dom är lia vidriga ändå, det är det där äckliga sättet dom kryper på, åh fyfan jag får gås hud och jag bara ryser, alltså.. I sommras t.ex. när jag och micke var ute på en ö, min farbros ö, så sov i båtstugan, då kryllade det av dom största spindlarna jag någonsin sett, alltså SKIT stora, skämtar inte, och dom fanns överallt, tror du jag var rädd när jag skulle sova eller? jag satt ihop krypen i sängen och kollade över allt i sängen och tvingade micke att döda alla, och satt och grät nästan hähä. fyfan jag sitter och kliar på mig överallt nu, känns som att massa kryper på mig, slutar prata om detta nu... usch..

tänkte lägga upp en bild på en.. Men ångra mig jävligt fort när jag kom in på google och såg dom, klarar verkligen inte av att ha en sån på bloggen, ni vet hur äckliga dom är och hur dom ser ut..

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Min största kärlek.
Dag 5 – En ”fobi”.

Dag 6 – En perfekt dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – 10 saker du inte viste om mig
Dag 10 – Hur ser du på singel livet.
Dag 11 – Min bror.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 –Mina systrar
Dag 14 – Hemlis.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Ett speciellt minne.
Dag 18 – Bästa beslut jag gjort.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – ultimata killen.
Dag 21 – Så typiskt mig.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första känsla.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.


Kommentarer
elin

sv: ja det hoppas jag verkligen att vi är :D



Blogg: http://ellinkulvainio.blogg.se/
2010-12-21 @ 18:20:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback