dag 6 - en perfekt dag!

Nu kör vi på dag 6 då.. Och det är hur en perfekt dag skulle vara för mig? som jag förstår det iaf..

En perfekt dag för mig skulle vara att vara med min pojkvän en hel dag och göra en massa mysiga och roliga saker, gå ut och äta på em mysigt retaurang, gå på bio, bo på hotell eller någonting sånt där, hitta på någonting. Och vi skulle ha det jätte bra och jätte mysigt, det skulle verkligen vara en perfekt dag, när det är sådär braa som man kan känna ibland, självklart är det ju bra, men ni vet när man gör någonting och kärleken bara sprutar ut ur båda. När man bara ängnar tid till varandra och ingenting annat stör.

Eller.. Jag har två perfekta dagar.
Vara med mina närmaste vänner en hel dag och kväll, mina flickor, som var förr, elin, alicia & sarah. Bara vara vi, typ inne i stan eller någonting? ut och käka, bio och sådant. hitta på någonting liksom, snacka en massa tjejsnack och ha så jädra bra och roligt bara, typ en dag som i sex and the city skulle vara perfekt för mig. men kommer det hända igen?



Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Min största kärlek.
Dag 5 – En ”fobi”.

Dag 6 – En perfekt dag.

Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – 10 saker du inte viste om mig
Dag 10 – Hur ser du på singel livet.
Dag 11 – Min bror.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 –Mina systrar
Dag 14 – Hemlis.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Ett speciellt minne.
Dag 18 – Bästa beslut jag gjort.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – ultimata killen.
Dag 21 – Så typiskt mig.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första känsla.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback