Dag 7 - min bästa vän!

Nu ska jag berätta om min bästavän dårå.. Men jag har faktiskt två som är mina allra bästavänner, och jag är så sjukt glad över att jag har dom, och det är Elin & Sarah, dom finns alltid där och jag finns alltid för dem. Jag älskar dom faktiskt sjukt mycket, Elin har jag kännt längst, i 11 år nu snart, vi bodde grannar hemma i malsta och vi lärde känna varandra när hon flyttade dit.
Sarah lärde jag känna när jag började i svanberga, då började jag i hennes klass och vi blev väldigt bra vänner och sen dess har vi umgåts jämnt, jag vet inte vad jag skulle göra utan dem, dom gör dagarna bättre. ♥




Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Min största kärlek.
Dag 5 – En ”fobi”.

Dag 6 – En perfekt dag.

Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – 10 saker du inte viste om mig
Dag 10 – Hur ser du på singel livet.
Dag 11 – Min bror.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 –Mina systrar
Dag 14 – Hemlis.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Ett speciellt minne.
Dag 18 – Bästa beslut jag gjort.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – ultimata killen.
Dag 21 – Så typiskt mig.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första känsla.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.




Kommentarer
elin

<33



Blogg: http://ellinkulvainio.blogg.se/
2010-12-28 @ 12:38:50
Sarah

Du är också min bästa vän :) <3



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2010-12-28 @ 19:34:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback