Gårdagens outfit

Förlåt för ingen uppdatering igår, men det var lite mycket igår, somsagt så var jag i sthlm med klassen igår och vi var på rikstan och det var väl lite roligt..

Efter det så gick jag och Emma på stan, vi gick till buttriks och köpte lite saker tills idag, underbart. För idag så är det ju maskerad fest, hur kul som helst kommer det bli, är dock lite stressad, måste ränsa kameran och ladda den till tusen och allt bara.

Men vi var där nere i lokalen igår och fixa lite, och det är inte som en dans på rosor alltid kan man ju säga, för hötalarna för nertagna !? så det ska fixas idag, och allt ljus och grejer ska fixas, så det är mycket att göra... Nej måste gå och hoppa på Micke nu, han har mycket att göra!






Kommentarer
Emma ♥

DOm senaste gångerna jag har kollat på honom tycker jag att han har varit rätt dålig faktiskt :P som när vi satt hos er och kollade. Men han hade tydligen varit jätte bra för förra gången :D men då såg jag inte! <3



Blogg: http://eecl.blogg.se/
2010-12-04 @ 15:46:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback