J*vligt seg söndag!

Hallååå!

Jag vet att det har vart en sån jädra dålig uppdatering på sistonde, men i helgen har det ju vart fullt upp.
igår hade jag och emma våran maskerad fest, den blev hur lyckad som helst och jag hade huuuuur kul som helst, min kamera har Johan (min bror) så lägger upp bilder när jag fått tillbax den.

Idag har vi vart nere i lokalen och städat, så det var skönt att vi sov hemma hos mamma och pappa inatt så det var lätt att åka ner dit. Igår på dagen så hade mamma och pappa stor familjemiddag, alla syskon och deras respektive. Och det var väldigt kul, men fel dag dock eftersom vi skulle ha festen sen dårå.

Imorgon har jag långhårskurs iskolan så jag kanske hinner uppdatera imorgon bitti, mamma kör mig till skolan för jag börjar 10 å slutar 16. Så kommer hem sent. Men ska försöka. Nej nu ska jag sova, är hur trött som helst och har hur mycket mensverk som helst, godnatt! ♥



Bild från igår från Emmas blogg.




Kommentarer
Emma ♥

Haha så jävla härlig bild :) är det mycket kort som är på din kamera ? :D känns som om det inte finns några kort alls typ! <3



Blogg: http://eecl.blogg.se/
2010-12-06 @ 16:40:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback