kvälls mys.

Hallå allesammans.

micke är i duschen nu för jag har slingat hans hår, och i morgon blir det klippning, så visar bilder på hans hår då.
vi håller på att kolla på trollkarlens lärling, verkar riktigt bra faktiskt, någon som sett den?

Idag så har jag och syrran bakat en massa julgodis iaf, sjukt goda saker vi har gjort och det har vart riktigt mysigt, julmysig, glögg och godis. imorgon ska jag, micke, sarah, martin & jocke in till täby c, var ett tag sen jag var där faktiskt.
nu ska vi fortsätta att kolla på film. hörs mer senare eller imorgon!




Kommentarer
Anonym

ska du in till täby på julafton?? :P



2010-12-23 @ 21:49:24
Anonym

Är du dum.... Hon skrev det ju såklart på onsdags kväll, efter tolv



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2010-12-24 @ 18:17:14
Anonym

HEJSAN! Vill du ha chansen till fler julklappar? Då är min tävling perfekt för dig! Minimum-vinsten är en exklusiv bodylotion från The Body Shop med lukt av grapefruit & ett nagellack från Depend.

Gå in här för att läsa mer om tävlingen & för att anmäla dig http://deliciousblondie.blogg.se/2010/december/tavling-the-bodyshop-depend.html#comment



KRAM! ♥



2010-12-25 @ 21:37:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback