Måndag!

Idag är jag hemma från jobbet/praktiken. För imorse låg jag bara och kallsvettades och trodde jag hade feber, det kändes så. Men nu känns det inte som jag har feber längre iaf, men jag känner mig konstig ikroppen.. Har legat i sängen tills nu nästan. Har bara hunnit att diska upp all disk som var.

Jag måste ta och städa upp här för det är vidrigt, men måste ta det lugnt ett tag nu så jag inte blir värre, eftersom jag inte vet vad det är, om det är för man har sovit dåligt i helgen eller någonting. Funderar på att gå ner till salongen en stund senare kanske. Får se.. Och jag är jätte sugen på att träna, kanske inte bästa tillfälle att tänka på det, men jag är verkligen jätte sugen på att åka upp till gymmet och gymma, det var ett bra tag sedan nu!



Sitter och myser i mickes tröja!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback