Besöksrekord

IDag hade jag besöksrekord 160 STYCKEN. Wohooo.

Jag kom precis hem och har precis lagt mig i sängen, åååh vad skönt det var. Vill bara bli fullfrisk nu, men börjar bli bättre. Ska sova till tolv imorgon om jag sover så länge. skulle va great. Jag har vart nere hos Elin & Felicia, vi har först suttit och spelat ett jätte gammalt tv spel, nintendo med super mario och grejer, haha fyfan va kul det är, sen så packade vi upp monopol och började spela tills nu, fan va kul det är, ett evighetsspel men ändå.
Imorgon ska jag hem till älsklingen, skönt att komma hem till dem och träffa dom och älsklingen såklart, saknar honom redan.






Kommentarer
sarah

jaaaa! du bara måste!!!! hahahah helt sjukt, jag menar det var helt galet :P



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2010-01-05 @ 00:55:14
Patrick

Ofta du tar en bild så dina boobies ska synas :P



2010-01-05 @ 15:12:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback