Dagen

Idag har jag vart i Rimbo igen på salong HG. Jag var jätte trött imorse, usch ville inte gå upp.
Men vi hade det skoj i skolan. På eftermiddagen så färgade vi håret på varandra, eller jag  och Natalie blev färgade ihåret. Linn färgade mig och det blev hur bra som helst, TACK LINN :D
Jag försöker få in bilder på datan från Mobilen från idag men det går inte, får ta in sladden.

Sen efter skolan så åkte jag in till Norrtälje och träffade Alicia på station och sen gick vi till banken för att jag skulle göra kontoutrag för lite tidigare eller vad man ska säga, men då hade dom stängt redan. Typiskt.
Sen gick vi direkt och fikade på hörnan, mysigt som vanligt. Sen gick vi till H&M så då köpte jag ett nattlinne, ska lägga upp det också. Sen körde jag och Patrick hem Alicia.
Sen så var vi och tittade på lilla Hugo som föddes i söndags. Gud så liten och söt. Nu sitter vi och kollar på Sommaren med göran. Haha den är ju sjuk! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback