Förlängt mina naglar själv...

Hallå hallå!
Idag har det vart en rätt skön dag. Började med att jag och Li gjorde om hyllorna med produkterna på och packade upp nya varor. Sen gick jag och mamma och åt, jag åt pizza. Sen så färgade jag Mammas hår på salongen, botten, och det blev jätte bra. Glömde ta kort på henne.
Sen så klippte jag dockan och rullade perm. Sen så färgade jag Li´s ögonfransar. Och juste.. när jag hade klippt så kolllade Li och hon sa att det var spikrakt och jag var jätte duktig, hihi.
Sen när jag kom hem vid 18:00 så förlängde jag mina naglar själv, inte med lösnaglar, alltså tippar å allt det där, men jag har inget silke men det ska jag beställa. Naglarna blev rätt bra för att jag gjort på mig själv. Vet inte om det kommer hålla så längre pga att jag inte har något silke. Men det ska ordnas.
Nu ska jag klippa Mamma, hörs sen!





Dålig bild, jag vet.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback