Helgen

Hallå allesammans!

Förlåt för grymt dålig uppdatering...
Men i Fredags var vi somsagt hos Sarah och chillade och det blev faktiskt en riktig lyckad kväll, vi satt och spelade en massa "jag har aldrig" och "Sanning & Konsekvens". Sen blev det att jag och Elin tog en tripp mot Mobergs för att möta Patrick & Andreas där kl halv 4 på natten och sen ta taxin hem.

Igår (Lördag) så var det nog den segaste dagen i mitt liv haha, däför orkade jag inte blogga igår.
Men jag fixade Elins naglar förlängde dom alltså som jag har gjort med mina, det blev faktiskt bra det. Sen så åkte jag och patrick och köpte cola. Sen så senare på kvällen så åkte vi hem hit till Patrick som jag är nu.
Patrick ska få sin Polo såld nu så han är och väntar på han som ska köpa den.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback