Hemma

Nu är jag hemma ifrån Patrick.
Jag vaknade där kl 11 imorse var riktigt skönt att sova lite längre, hehe.
Ringde Mamma direkt när jag vakande och hon sa "har du meddelat skolan att du är sjuk?" eftersom att jag är förskyld, jag ba "va? vadå skolan? Jag ska väl inte till skolan?" Mamma "när börjar du då?" Jag "På måndag!?" Mamma " HAHAHA, sorry" Hon är knäpp :|
Men mamma hämade mig sen iaf och vi åkte till flygfyren och handlade mat och grejer, jag ska ta ett glas jouice snart, Proviva Mango, mmmhm... Sen ska jag kolla på Paradise Hotel har ju missat det nu.
Ska lägga ut bilder sen på vad jag har köpt igår.


Köpte veckorevyn idag så sitter och läser den lite. (sämst cam)

Kommentarer
elin

miiaa, vill du sola med mig:D?



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2010-01-07 @ 14:28:07
sarah

hehe jo jag vet men det var tråkigt att vara hemam bara :P hade inte vart ut på hela dan så var lagom rastlös :S



Blogg: http://sbogefors.blogg.se/
2010-01-07 @ 15:06:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback