Hiss/Diss

Då tänkte jag köra en Hiss & Diss lista igen dååå!

  • Ankle boots - Jag bara älskar dom. Helst med nitar på också. Det är rå snyggt5 till Jeans, Leggings eller barbent, vad som helst helt enkelt. Klänning och allt. Jag hade såna på nyår, ni vet dom som jag köpte förra veckan med ringar på. Helst ska dom vara jätte höga.

  • Nitar - På vad som helst, kläder, skor, väskor, leggings, smycken, allt. Jag bara älskar nitar, helst guldiga nitar som på skorna där uppe. mmmh. Det passar också vad som helst nästan. Det är både väldigt stiligt som det är väldigt rockigt, och det älskar jag, rockigt alltså jag är lite så.
  • Mamma - Jag bara älskar min mamma, och hon är så skön. Som idag när jag skulle lära henne facebook, hon är riktigt duktig och om hon inte förstår så är hon bara söt. Jag älskar dig.



  • Bråk - Ja, jag har ett svagt minne utav att jag har dissat bråk förr. Men jag dissar det isåfall igen. Jag hatar bråk oavsett vad det gäller, Inom familjen, med pojkvännen eller killar som bråkar med varandra med slagsmål och allting. Eller bråk med sina vänner är det värsta som finns, att mista en vän. Går aldrig för sig.
  • Förskylning - Jag hatat att vara förskyld det är värsta, och det är så tråkigt, man kan inte göra någonting, och om man är lite förskyld så vill ändå ingen vara med en för att dom inte heller vill bli smittade. Jag börjar blir bättre faktiskt. Det var värst imorse men det är ju alltid värst på morgonen och på natten. Men jag är bara snorig, kan ju förfasiken inte andas?
  • Hmm.. ska jag komma på en sak till? Jo. Långa vintrar - Visst, jag älskar vintern, eller jag gillar den, och om jag ska göra det så ska det vara mycket snö, som det är nuuu. Men det sämsta är ju att vintern är ju så låång. och man vill bara ha vinter över jul och nyår sen kan det ju faktiskt bli sommar igen? Just nu saknar jag sommaren hur mycket som helst, men dagarna och månaderna går så fort så det är nog sommar snart igen.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback