Hemma! :D

Nu är jag hemma, jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt nu och lägga in bilder från veckan..
Jag kom hem i Lördags men mitt internet har inte funkat så det är därför jag inte kunnat skriva något.

Men om P&L kan jag berätta om i ett annat inlägg :) Men när vi kom till Uppsala i Lördags så kom Micke och hämtade oss där, underbart. Vi åkte hem och sen på kvällen så gick han och jag ut och åt på Kina, jätte mysigt, sen gick vi i parken en stund åkte hem och hämtade cyklarna och cyklade in till Norrtälje. Vi åkte då till min syster för hon hade fest för hon fyllde år så där blev vi kvar ett tag.

IGår så fyllde min älskade far år så vi åkte ut till Solö jag och micke för att gratta honom, vi åt tårta och sen åkte vi ring efter vattenskoter sen vattenskoter och sen båten in till furusund, mycket mysigt var det iaf. Vi hyrde film sen och hade en lugn kväll igår.

Nu är han och jobbar så sitter hemma här själv, men snart så kommer Elin tror jag, sen ska jag städa och tvätta en massa :)
































Kommentarer
Victoria

Är du tillsammans med han där Micke? :D



Blogg: http://vvikkis.blogg.se/
2010-07-05 @ 20:41:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback