Från salongen..

Direkt från salongen detta..

Sitter inne i lunchrumet/köket och skriver på ett arbete på datan, om frisöryrket..
Jag har precis lagt i färg i mitt löshår eftersom att jag själv har färgat håret å så, som jag aldrig får en bra bild på för det syns ingen skillnad fast det är rätt stor skillnad, jag ska köpa ett kallröd balsam här på salongen och se hur det blir, det blir nog bra det.

Nej, nu ska jag försöka jobba vidare lite granna.. Men skriver snart igen, juste.. Mina utslag har blivit bättre, dom kliar inte lika mycket iaf sen så har dom dämpat sig lite :D skööööönt. Hoppas det försvinner mycket tills imorgon när jag ska på studenten!








Kommentarer
ronjja

vad fint ditt hår e nu stumpan!



Blogg: http://vivirlavida.devote.se
2010-06-03 @ 13:08:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback