Godmorgon..

Godmorgon allesammans!

Fyf*n vad jag har sovit gott i natt, och jag behövde inte heller gå upp så fruktansvärt tidigt idag heller, kl 09:00, perfekt att gå upp den tiden alltså.
Jag ska snart åka in till Norrtälje och lira minigolf med alla frisörer + min lärare som vi ska vara hos senare. Kommer att bli riktig mysig dag faktiskt. Efter det så måste jag fixa en massa och funderar på om jag ska gå och sola också, även fast det är sol ute, men jag må´ste komma i kapp eftersom att jag inte fått vara i solen pga utslagen ;) haha.





Dagens outfit idag också, måste försöka komma igång igen nu!
Fick en kommentar och visa hur jag lockade elins hår, visar när jag kommer hem idag, har grejerna på salongen så ska förbi där idag.





Kommentarer
Anonym

Att du alltid ska vara så snygg bebe! miss u



Blogg: http://sofieeelin.blogg.se/
2010-06-07 @ 16:07:38
Felixann

Nice security code. Does it work?



Blogg: http://felixann.blogminds.com
2011-11-14 @ 12:46:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback