Kläder till SALU!!!!!!


Blommig kjol som jag köpte på JC för 1 år sedan kanske, har aldrig använt den. strl 38. 50:-




Båda linnena kommer ifrån Lindex, köpte förra sommaren, använda ett par gånger. strl S. 50:-/st.


Linne från Gina Tricot, köpte det kanske för 2 år sen, har inte använt det så mycket. Strl M. 50:-


T-shirt, Koola anna. Köpte för 1½ år sen 2 år sen ca.. Strl S. 100:-

Om ni är intresserade utav något så maila mig på [email protected] eller kommentera i detta inlägg med eran mail dels, om det behövs skickas så lägger jag till frakten också!




Kommentarer
Henrica<3

Jag har Hawaii-Linnet! :D

(coolt, min favorit-bloggare har lika linne, Grymt!)



mvh! //Trogen läsare från göttland ;)



2010-06-08 @ 18:20:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback