Min Födelsedag..

Hitils har min födelsedag vart underbar :D
Började redan kl 00:00 inatt, då jag befann mig i svanberga på stranden, EXAKT 00:00 så spelade dom guitarr för mig och sjöng, riktigt underbart, en massa fina människor skrev grattis osv..

Imorse kl 07:00 kommer Mamma in och sjunger för mig, med en bukett blommor och två paket, i det ena var det en kalle anka pocket, jag älskar ju kalle anka :D och i det andra ett stativ till kameran, som jag längtat efter det, otroligt nice. Bästa outfit bilderna kan jag ta nu ;) som jag redan tagit imorse som jag ska lägga ut..

När jag kommer till salongen så kommer min syster sanne dit och färgar håret sen kommer Laila med en bukett blommor så gulligt. Sen kom Sarah med en jätte bukett, den gulliga flickan alltså :D och ett kort som hon hade skrivit så fint på :)

Nu måste jag gåååå. :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback