nytt hår.

Nu sitter jag och får min hårförlägning i satt utav Elin haha :D jag visade hur hon skulle göra så var det bara å köra sen, ingen annan kunde då fick hon bli min frisör, fattar inte hur jag vågar eftersom att jag är jätte noga med den som sätter i hår på mig ;p haha. men det blir nog bra, bara det att jag måste få det klippt, kan inte gå med SÅHÄR långt hår iaf, måste klippa av 5 cm eller någonting. Men det är skönt för då kan man klippa lite då och då, när det börjar bli slitet.





klippa på bilden för att komma till sidan där mitt hår kommer ifrån.






Kommentarer
linnéaj

haha vafan.. du är ju galen! hoppas det blir bra nuu =)



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2010-06-23 @ 17:29:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback