Fredag!

Då är det redan Fredag? Herregud vad fort det har gått, lovet har bara rusat förbi känns det som, men det har vart skönt att vara ledig, orkar bara inte skolan på måndag :(
Fast om 1 vecka åker älsklingen och jag till Söderköping, så det ska bli hur mysigt som helst.

Vilken natt man har haft det. Jag åkte hem till älsklingen igår, det vart så att jag sov där, vaknade kl 12 på natten av att älsklingen rusar upp och spyr hej vilt. Och det upprepades ett antal gånger, stackarn, men han är inte magsjuk. För nu är han typ bra, han måste ha ätit något dåligt.
Så jag har inte sovit en blund, jag har vart vaken sen 7 imorse, sen har jag världens mensvärk så det gör ju inte saken bättre heller.

Jag ska lägga mig nu här i sängen och titta på en ängels tålamod och försöka sova en stund.


Jag älskar dig gubben <3



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback