Fredag/Lördag

Herreguuuud vilken spårad kväll igår, eller nej inte så men den blev så lyckad så jag är så glad haha :D
Elin kom hit med sin mamma och vi mötte henne, sen så käkade vi lite räkor och chips och dipp och kollade på lets dance finalen, Vann den rätta tycker ni? det tycker iaf jag, haha. Han var ju grym när dom körde MJ.

Men iaf... Sen så spårade Patrick lite med sin dans uppvisning för oss hahahaa. och sen efter ett tag så kom Alicia baby och Sophia, saknar Alicia så mycket så det gör ont. jag lovar er...
Vi satt och spelade kort och sen kom Kalle hit också, niiice, sen så skulle Patrick lära oss Bondespelet, det gick ju bra? inte i det tillståndet iaf, haha. Jag har en massa roliga bilder, iaf Elin har det. haha.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback