Godmorgon!

Godmooooorgon!
Idag så vaknade vi tidigt tyckte vi, kl var halv 10, men sen visade det sig att man skulle ställa om kl till sommartid så kl var halv 11, haha vilken miss alltså.
Jag gick upp och gjorde frukost och Patricks röst är lite bättre faktiskt, men inte helt, någon som har BRA tips på hur man ska göra när man vart hes i över 1½ vecka? iaf... igår så kollade vi på training day den var faktiskt bra, vi somnade bums efter det, vi var ju så trötta då så..
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi kanske ska till Mamma och Pappa och äta middag, jag vill det iaf, men patrick är väl osäker pga av sin hals. Menmen.. Vad händer för er en sån här Söndag då? :)


GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIN BIKINI
JAG VILL JÄTTE GÄRNA VINNA.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback