Hemma!

Nu är jag hemma ifrån skolan, eller det har jag vart ett bra tag, kom hem kl 11. Provet gick nog bra förvånands vis faktiskt. Trodde jag aldrig skulle kunna svara på någonting. Menmen... Sen tog jag bussen kl 10:05 hem och det var riktigt skönt att göra det.
Sen låg jag bara och kollade på saltön och åt lite och sånt, och nu har jag precis vart in med Mamma till Norrtälje en sväng men det var typ i 30 min. Men nu istället har jag skit ont i huvudet, så jag ska lägga mig och kolla på solsidan och ta en liten tupplur faktiskt. Gud så skönt det ska bli att vara ledig imorgon, att få sova ut, ååååh lovely. Hoppas jag och Mamma åker in till Täby imorgon, skulle va super!


Jag imorse, jag ser rätt trött ut va?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback