Hemma hos Emma!

Nu sitter jag hemma hos Emma igen.
Jag var ju till Tandläkaren, men det gick hur fort som helst, det var bara en kontroll som man alltid gör, men jag ska tillbax dit och laga lite tänder, hehe.
Sen så gick jag och Mamma en runda på stan, jag köpte ett par Cheep Monday jeans på Edblads & Co. As snygga, vad jag tycker iaf, lägger upp en massa sen, blir en stor visning, hehe. Sen så har jag ju fått 2 par Cheep Monday av Emma, men jag kunde bara ha 1 par, så det är braaa. Ett par svarta.

Nu är Emma inne i duschen och duschar ut håret, får se hur det blir idag då. Sen så ska vi ner på stan en snabbis innan mamma kommero ch hämtar mig, jag ska köpa en mascara, för min är sluuuut, snart iaf. Jag testade Emmas Mascara, helena rubinstein, den är verkligen hur bra som helst, jag hade jämnt helena rubinstein förut, fast inte denna mascara. Men nu ska jag köpa den som jag har annars, loreal eller vad det nu är. :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback