Hos Emma

HAllååå!
Lite dålig uppdatering idag, men jag var ju inne i norrtälje och satte i mitt löshår så nu har jag 120 slingor i :D fan vad nice, det är jätte tjockt. Men jag satte i bruna slingor i så det såg jätte konstigt ut men nu har jag färgat hela mitt hår blåsvart aaaas snyggt. Men jag solade en 25 minutare med Emma och gick lite på stan så jag köpte 2 par trosor och ett par solbrillor (jag vet lite tidigt) men jag var tvungen.
Visar bilder sen.

Sitter just nu hos Emma, vi har avfärgat hennes hår och färgat brunt, färgen räckte inte till, så halva håret är färgat, men det fixar vi imorgon. Vi har färgat mitt hår också dåååårå. OCh det är jätte fint. Elin och oona är här vi ska speeeela lite granna.


Såhär såg det ut innan. BLoggar mer imorgon, och lägger upp bild.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback