jag just nu...

Nu har jag packat klart, äntligen. tills imorgon för då åker vi till Söderköping, åååh underbart, med min älskling ocksååå. Vi ska bo på relax avdelningen i spat, underbart, äta god mat, underbaaaart. Och bara vara tillsammans. Funderar på att stänga av mobilen när jag är där alltså, skulle vara så jääädra skönt alltså. Jag tar med mig datan, men bara för att kolla på film på vägen dit i bilen och hem. Men det kanske blir något blogginlägg någongång. Men det kommer bli VÄLDIGT dåligt med det ihelgen, vill bara tillbringa helgen med min älskling. Ni förstår mig va?
tänk vad roligt att läsa om allt sen när jag kommit hem? :)





Jag har en bild på min Mamma och Pappa på min tröja, så fina. Älskar er..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback