Svar från Frågestunden!!!

Placebohoe:  Vilka bloggar läser du? Kram.

Svar:  Oj, det är rätt många, eftersom att jag har bloglovin som jag följer alla som jag läser, men det är… Sbogefors, Ellinkulovainio, Bunny, Emiliejosefsson, falsksanningsbloggen, Glamorouz, Kissie, lailaaziz, linneajanssons, asjogren, benniy, desireenilsson, enligtsissi, fashioninfocus, foki, jiie, whothefuckisalfis. A men det var några stycken, sen kan det va några som jag går in på lite då och då.

 

Emsy:  Vad skulle du göra om du hade 1 dag kvar att leva?

Svar:  Jag skulle vara så mycket jag kunde med mina närmaste och bara ha det kul, med mina närmaste vänner, min pojkvän och min familj, skulle vilja träffa alla som är närmast mig.

 

Katrin:  Fin blogg du har. Allt bra?

Svar:  Tack så mycket :) Ja, allt är bara bra!

 

Emma:  bli av med all elektronik så som, mobil (och hemtelefon), dator, kamera och dylikt eller att vara stum resten av livet? :)

Svar:  Bli av med all elektonik. :) Tror jag. Jo det skulle jag!

 

Emmelist: Vilka bloggar läser du varje dag?

Svar: Har redan svarat på den frågan längre upp :)

 

Haedil:  Hur lång är du?

Svar: Jag är 162 cm :)

 

Anonym: hur många unika besökare per dag har du?

Svar: Jag har mellan 100-140 per dag :)

 

Sarah: ja visst är jag :D Vad tycker du om mig :D ??? <33 hihii

Svar:  haha, du är sjuk :D Jag tycker myyyycket om dig, älskar ju dig sockerbit :)

 

Anonym: vilken är din favorit ställning och vart är det konstigaste stället du har haft sex på?

Svar: Det där var en sjukt dum fråga, så den svarar jag inte på :) Du kan ju fantisera lite.

 

Matilda: Fin header! :)

Svar: Tack så mycket! :)

 

Vad roligt att jag fick så många frågor :)

 


Kommentarer
Emma ♥

SV : Haha eller hur :D den där dammsugaren borde jag köpa, älskar såna xD



Blogg: http://glamorouz.blogg.se/
2010-03-01 @ 15:19:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback