Tisdag.

Förlååååt för dålig uppdatering idag. menmen..
Jag har vart i skolan och dom färgade mitt hår där och brände i pärlor och färgade mina bryn... Niiice, känner mig lite som en ny människa faktiskt.
Efter skolan så åkte jag och Patrick hem till min syster och var barnvakter en liten stund medans hon var och handlade. Sen så åkte vi hem en snabbis och då följde Elin med oss hem hit till Patrick och har vart här en stund, vi åt hamburgare på finsta kiosken, jääädrigt gott vare iaf..
Nu så har Elin åkt hem och vi ska precis göra lite the och så...




Pärlorna som jag bränt fast.


Kommentarer
elle

det ja skitfint när du har satt fast dom pärlorna! :D



Blogg: http://ellehansen.blogg.se/
2010-03-31 @ 11:06:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback