Forever Young!

Jajjemen, det är nog så det förblir..

Ja men dåså, då var man hemma, eller det har jag vart i ungefär 1 timme nu.
Gårdagen blev först lyckad, sen katastrof, sen JÄVLIGT lyckad, och det är jag så jääädra glad över. Mina brudar, älskar er. Säger inget mer än så, så jävla bra!

Aah, jag sitter iaf vid köks ön och håller på att kikat runt lite... Jag lägger in bilderna från igår snart och elin har en massa också :) hade ni en rolig valborg?
Aah, ikväll så vet jag inte vad vi/jag ska göra.. Jag vill testa mitt nya monopol och äta chokladbollar, fyfan vad gott istället..



Blir nog duschen snart för min del :O



Kommentarer
emilie

grymt bra :D



Blogg: http://emiliejosefssons.blogg.se/
2010-05-01 @ 19:27:49
sara i

appropå ingenting, jag har sett att du piercat tungan, gjorde det ont? var gjorde du det? hur mkt kostade det? :) är det jobbigt att ha den?



Blogg: http://saraivarssons.blogg.se/
2010-05-02 @ 00:23:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback